fredag den 1. juli 2011

Vores tid

De sidste 4 uger som hjemmepassende mor ihvertfald for det næste halve år.
At være hjemmepassende mor er et fedt erhverv, man kan nyde sine børn hvert sekund, se og mærke alle deres behov, følelser, glæde.
Desuden synes jeg hjemmepasning ikke er det helt rigtige ord i vores tilfælde, for jeg føler aldrig at jeg passer mine børn, de er her hvor de er allermest trygge, både hos mig og her i vores hule og vi er sammen og har en hverdag som er fyldt af alt det gode.
Jeg elsker at være sammen med de 2 små total fantastiske unger, som gør mig komplet hel indeni.
Det er ikke fordi der skal være et men, fordi det er det ultimative "erhverv", men også crazy.
Til tider går der bare ren servicering, tørren røv og frustration i den.
Men alt i alt sys jeg det at passe mine børn herhjemme, har givet mig et anderledes syn på det at være mig, mor og menneske.
Jeg kender mine børn helt ned til mindste detalje og de mig og så er jeg blevet så bevidst omkring hvilken mor jeg ønsker at være for mine børn og hvilket liv vi ønsker
at forme omkring dem.
Nu er det Kaspers tid til at kramme og lege.




1 kommentar:

  1. Kan følge dig i meget af det du skriver. Du blir savnet, men heldigvis skal vi ikke helt undvære dig... Vildt blir det også - det der nye liv du skal i gang med....

    SvarSlet